Griekenland: Wat een prachtige reis was dit. We hebben Griekenland op een hele andere manier gezien qua cultuur én natuur. Fantastisch! Dank voor de goede zorgen omtrent reisroute, toegangsregels, omtrent reisexcursies, eten, verzorging e.d. We houden een mooie herinnering aan deze reis, zeker met hiervan een fotoboek.
- Boven verwachtigen, veel hoogtepunten.
- Prachtige bloemen- en natuur in het voorjaar.
- Variatie in bezienswaardigheden, metname in de Peloponnesos.
- Enkele archeologische locaties, waarbij Delphi en de Meteora kloosters veel indruk op ons maakten.
- Goede balans tussen reis- en rustdagen.
- Reisbegeleiding bij excursies en ontvangst op campings, welkome aanvulling naast routeboek.
