Proef Marokko: Onze eerste groepsreis met meerdere campers. Wat hebben wij genoten! Positief over de vrijheid die we genoten en de meeste excursies. Alles top geregeld door de reisbegeleiders. Mooie routes gereden. Verwondering over de staat van de campings en de armoede op het platteland, maar dat went ook op den duur.