Proef Marokko: Wij hebben een prachtige reis gehad mede door de reisbegeleiders Carla en Piet. Het was fijn om steeds even bij aankomst de eerste ervaring te delen. De hints en tips om ons moed in te spreken wanneer we er even doorheen zaten, onderweg de duim, zwaai of lach als we elkaar zagen doet wonderen. We vonden het ook erg gezellig dat jullie meegaan met de excursies, eten, workshop en hammam. De route is perfect opgebouwd maar de persoonlijke tips maken dat zij super hebben kunnen genieten. Bedankt voor alles wat jullie voor en achter de schermen hebben gedaan.