Griekenland: Wat hebben we veel beleefd en gezien. Echt een onvergetelijke reis. Het was onze eerste reis met jullie organisatie.
Een leuke, inspirerende tocht met veel highlights maar ook onbekendere plekken, waardoor het heel gevarieerd was. Onze reisbegeleiders Carla en Piet waren echt één met de groep en super actief. Kortom: we hebben genoten!!