Griekenland: We hebben enorm genoten van de reis. Vooral de kennismaking met veel verschillende Griekse gebieden van noord tot zuid. Cultuur en natuur.
Af en toe een rustige dag zou fijn zijn en de verwerking van zoveel moois helpen. Het was een adembenemend mooie reis en een heel fijn gezelschap!