Griekenland: Wij hebben ’n mooie reis gehad. Goed dat we keuzes konden maken in wat we wel/niet wilden bezoeken. De grot was ’n goed alternatief voor het treintje.
De overnachtingsplekken zijn over het algemeen prima. Dank u voor de prettige begeleiding.